Jelenlegi hely

A magyar nő tudatosan ápolja szépségét

A magyar nők tudatosan vásárolnak szépségápolási cikkeket – derül ki egy kutatásból. A többség havonta minimum 2500 forintot költ kozmetikumokra. A döntésnél a termék ára, illata, összetétele, valamint a termékjellemzők számítanak fontos szempontnak. Egyre többen próbálnák ki a vegán kozmetikumokat.

A magyar nők 41 százaléka havi 2500 forintot vagy ennél kevesebbet költ kozmetikai szerekre, majdnem ugyanennyien költenek havi 2500 és 5000 forint feletti összeget erre, míg 15 százalék havi 5000 forintnál is többet áldoz szépségápolási cikkekre – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 500 fő megkérdezésével végzett 2016-os reprezentatív felmérésének összesített adataiból.

Az életkor előrehaladtával azonban egyre kevesebbet költenek a hölgyek ezekre a cikkekre.

A vásárlásnál ugyan a legtöbben (53%) az árat jelölték meg nagyon fontos tényezőnek, de sokan emelték ki az illatot és a textúrát is (50%), mint döntő vásárlást befolyásoló szempontot. Dobogós, harmadik helyezést ért el az összetétel is (37%), a megkérdezettek közül sokak számára lényeges, hogy mit tartalmaz a kiválasztott kozmetikai cikk.

A védjegyek fontosak

Érdekesség, hogy az olyan védjegyet, amely például a termék bio mivoltát szavatolja, vagy azt, hogy az adott terméket nem tesztelték állatokon, esetleg nem tartalmaz állati eredetű összetevőt, a vásárlók 21 százaléka tartja nagyon fontos szempontnak, míg a márkanévről csak 16 százalékuk vélekedik ugyanígy. Még kevesebben döntenek a saját bevallásuk szerint a csomagolás alapján, hiszen ez a tényező végzett az utolsó helyen a fontossági sorrendben, csupán a megkérdezett hölgyek 9 százaléka tartja nagyon fontos szempontnak.

Nemszeretem alapanyagok

Kiderült tehát, hogy egyre többen tartanak a vitatott összetevőktől, ezek közül is leginkább az állati eredetűektől. A válaszadók több mint fele (53%) kerüli ezeket a termékben. Második helyen az alumíniumsó végzett (48%), harmadik a színezőanyag lett (36%).

A kutatásból kiderült, hogy terjed a vegán életmód a magyar nők körében. A válaszadók 11 százaléka már napjainkban is a napi rutinjába építi a vegán termékek használatát, de a közeljövőben ennek a számnak a növekedésével kell számolni, hiszen a válaszadók 86 százaléka nyilatkozott úgy, hogy kipróbálna olyan kozmetikai cikkeket, amelyeket nem tesztelték állatokon, illetve mentesek az állati összetevőktől.

Forrás: csalad.hu

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Bátor ötletek Karácsonyi pulcsikhoz

Bátor ötletek Karácsonyi pulcsikhoz

A legtöbb anyuka jól tudja: kevés az idő, mégis szeretnénk csinosan, kényelmesen és egyedien öltöztetni magunkat és a családot. Sokunknak fontos a fenntarthatóság is, ezért a kinőtt vagy megunt ruhák átalakítása, javítása és újravarrása sokkal vonzóbb, mint a kidobás. És hát valljuk be… egy kis kreatív varrással tényleg pillanatok alatt csodát lehet tenni.
Készítsetek karácsonyi angyalokat!

Készítsetek karácsonyi angyalokat!

A karácsonyi angyalok évről évre visszatérő, gyönyörű szimbólumai az ünnepnek.
Gondolatok elvitelre – A lelki rugalmasság fejleszthető!

Gondolatok elvitelre – A lelki rugalmasság fejleszthető!

Hogyan építhetjük saját rezilienciánkat? Milyen eszközeink vannak? Mit jelent a perspektivikus látásmód? A pszichológus 9 tanácsa a mindennapok küzdelmeihez, hogy ne csak túléljünk, hanem valóban meg is éljük az életet. Könyvajánlónk:
Aki kicsiben tervez, előbb-utóbb nagyban is fog: bakancslista a téli szünetre

Aki kicsiben tervez, előbb-utóbb nagyban is fog: bakancslista a téli szünetre

A bakancslista is egy élettervezési módszer, kicsit játékosabban, de tervezésre ösztönöz. Jó módszer a gyerekek és magunk előre tervezésre szoktatására.
Ugrás az oldal tetejére